piątek, 3 lipca 2009

Hello:)


Hello!

Tak sie ciesze, ze nareszcie udalo im sie dorwac do komputera i moge napisac pare slow:)

Jak pewnie slyszeliscieWielka Brytania, a w szczegolnosci Anglia przezywa teraz okres potwornych upalow. Wczoraj w Londynie temperatury siegnely 35st a w metrze nawet 45, wiec jak mozna sie domyslic, nie jest wesolo:) upal potrafi wykonczyc, uwierzcie mi!

Przez ostatni tydzien, sprobowalam chyba wszystkich slodyczy z chinskich cukierni, tych o smaku slodkiej czerwonej fasoli, slynnych Snow Ball- bialych kulek o ciekawej, delikatnej konsystencji, z orzechowym nadziejem i wielu, wielu innych w wiekszosci pysznych rzeczy. Musze przyznac, ze nawet slodkie nadzienie z CZERWONEJ FASOLI, ktore moze nie brzmi bardzo zachecajaco, okazalo sie po prostu boskie:)

W ten weekend mamy nadzieje pojechac z Zosia do Bath, nie wiemy jednak jeszcze na 100%.

Przykro mi, ze nie moge zajrzec teraz na wasze blogi, napewno wyrabiacie na nich istne cuda:) jak zawsze z reszta!


pozdrawiam cieplo i obiecuje odezwac sie znowu, niedlugo:)


Ps. Przepraszam za brak nowych zdjec (te robione byly w zeszlym roku, wygrzebalam je z poczty:P), mam nadzieje, ze z nastepnym wpisem uda mi sie cos tu przemycic:)

6 komentarze:

Małgoś 3 lipca 2009 19:20  

olu, to ja Ci po pierwsze życzę, żeby upał zelżał. A po drugie baw się dobrze i zajadaj same pyszności! :)

Majana 3 lipca 2009 21:00  

Olu, bawcie się dobrze, wypoczywajcie i przywieźcie mnóstwo wrażen!:))
Pozdrawiam:)

Ewelina Majdak 3 lipca 2009 21:05  

Olu bardzo zaluje ze nie udalo nam sie spotkac :(
Ale co sie odwlecze... :D Baw sie pysznie i koneicznie odwiedz w sobote Portobello Market na Nothing Hill :))

Agata Chmielewska (Kurczak) 3 lipca 2009 21:37  

baw się dobrze i wygrzewaj na słonku :)

Ania Włodarczyk vel Truskawka 7 lipca 2009 09:05  

Trochę zazdroszczę... :) Ale niech te upały zmaleją, bo się za bardzo wymeczycie.

Waniliowa Chmurka 8 lipca 2009 20:17  

a słyszałam o tych upałach..:)
ale.. przynamniej wygrzejecie sie za wszytskie czasy:)
Pozdrawiam i udanego pobytu Wam kobitki życzę;*

Wszelkie prawa zastrzeżone!
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody zabronione. Zdjęcia i teksty są mojego autorstwa i nie zgadzam sie na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody (patrz : Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)