niedziela, 21 lutego 2010

Czekoladowy Weekend...male przyjemnosci



Ledwo zdazylam, ale jestem! :) jestem i biore udzial w czekoladowym weekendzie.
Beo, po raz kolejny bardzo Ci dziekuje za umozliwienie nam wszystkim spedzienia iscie czekoladowego weekendu i wspolnego pieczenia. Jestem pewna, ze nie bylo kuchni, w ktorej nie unosilby sie cudny, zniewalajacy zapach czekolady: )
Ja, niestety nie mialam czasu na przygotowanie czegos bardziej wyszukanego, ale za to wyprobowalam zupelnie nowy, i przepyszny przepis na muffiny:)
Pochodzi on z ksiazki bbc goodfood i od dzis jest moim ulubionym przepisem na muffiny mocnooo czekoladowe.
polecam goraco!

skladniki na 11muffinek:

200g maki
25g kakao
2 lyzeczki proszku do pieczenia
1/2 lyzeczk sody
85g bialej czekolady posiekanej

85g gorzkiej czekolady posiekanej

100g mlecznej czkoelady posiekanej

2 jajka
285ml kwasnej smietany
85g cukru muscovado
85g rozpuszczonego masla

W jednej misce polaczyc ze soba make, sode, proszek do pieczenia, kako i czekolade posiekana na male kwalalki.
W drugiej misce ubic jajka ze smietana, cukrem i ostudzonym maslem.
Miske z mokrymi skladnikami  wymieszac z suchymi, tylko do momentu az skladniki sie polacza.


Forme na muffiny wylozyc papilotkami. Piec w 200 stopniach przez ok 20min.C

7 komentarze:

Majana 21 lutego 2010 23:32  

Piękne i pyszne małe czekoladowe słodkości:) Bardzo mi się podobają:) Mogę jedną na jutrzejsze sniadanie?
;)
Pozdrawiam!:)

Bea 22 lutego 2010 08:19  

Sliczne muffinki Olu! Ciesze sie, ze mialas ochote czekoladowac razem z nami :)

Pozdrawiam serdecznie!

:*

Małgoś 22 lutego 2010 08:59  

No i dobrze, że w tym zabieganym dniu, jednak uda się wygospodarować parę minut na małe przyjemności. :) Słodkie przyjemności. :)
Pozdrowienia Olu! :)

Gosia 22 lutego 2010 09:41  

male pyszniutkie conieco do porannej kawki....
Pozdrawiam :)

asieja 22 lutego 2010 11:46  

cudne te przyjemności
małe i słodkie
na uśmiech

gosiaa99 22 lutego 2010 16:16  

Przepysznie się prezentują ach ja nie zdążyłam tak szybko przeleciał ten czekoladowy weekend ;( Ale w przyszłym roku się poprawie! :)

Ewelina Majdak 22 lutego 2010 22:03  

Może sobie zrobię :P
Jak schudnę :D
Olu gratuluję super wywiadu!
I miło wiedzieć jak wyglądasz chudzinko :)

Wszelkie prawa zastrzeżone!
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody zabronione. Zdjęcia i teksty są mojego autorstwa i nie zgadzam sie na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody (patrz : Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)