wtorek, 21 kwietnia 2009

Krajanka z wiśniami

Kolejna odsłona krajanki za mną:) tym razem wypadło na wiśnie, które okazały się idealnymi towarzyszkami dla owsianej kruszonki. Jak każda krajanka, ta jest przepyszna. W smaku trochę podobna do tej poprzedniej z owocami leśnymi, może ciut bardziej kwaśna:)
Tym razem miałam do pomocy aż dwóch kuchennych asystentów! córcie i moją siostrzenicę. Chociaż roboty z tą słodką przekąską jest prawie tyle co nic, dobrze wiedzieć, że w razie czego, mogę liczyć na takie mistrzynie:P nikt tak nie układa wisienek i nie odmierza mąki jak one! :)

Przepis na ciasto takie jak w Batonikach z owocami leśnymi

plus:

mrożone wiśnie
wiórki kokosowe do posypania

12 komentarze:

cudawianki 22 kwietnia 2009 00:36  

oj takie krajanki sa super!

Unknown 22 kwietnia 2009 01:28  

chyba został ostatni kawałek... chętnie wypróbujemy :] zdjęcie kuszące :)

emma001 22 kwietnia 2009 07:10  

Pychotka. Pieknie wyglada, szczególnie tam gdzie widac wisienki

magda barcik 22 kwietnia 2009 07:11  

krajanki są pycha!!!

misiadk 22 kwietnia 2009 07:48  

Wisiseńki, uwielbiam je, a ta krajanka wygląda smakowicie.

Ania Włodarczyk vel Truskawka 22 kwietnia 2009 09:12  

Piękna! MLASK :)

margot 22 kwietnia 2009 09:27  

o matko z wiśniami ,mniam mniam

Ewelina Majdak 22 kwietnia 2009 09:56  

Powtorze za Margot dodajac jedno mniam wiecej :D
'o matko z wiśniami ,mniam mniam mniam mniam'

Małgoś 22 kwietnia 2009 10:03  

Rozumiem, że później dwie młode asystentki równie ochoczo zajadały batoniki? :)

Majana 22 kwietnia 2009 11:33  

Swietne! Mniam! Muszą smakować pyszniutko :)) I to z wiśniami, mniam!:))

Ola 22 kwietnia 2009 12:33  

Kochane, dziekuje bardzo za wszystkie komentarze, i kazde pojedyncze MNIAM :-)
Gorąco polecam krajanke, jest pyszna! MNIAM :P

Waniliowa Chmurka 22 kwietnia 2009 14:01  

Robiłam bardzo podobno,bo z owocami leśnymi akurat dla brata na urodzinki.Jednak mam co do niej pewne zastrzeżenia: Więcej owoców!!!xD
Pozdrawiam serdecznie.
Ps: a moze wpadniesz do mnie zobaczyć moją krajankę?:)

Wszelkie prawa zastrzeżone!
Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody zabronione. Zdjęcia i teksty są mojego autorstwa i nie zgadzam sie na ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez mojej zgody (patrz : Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych)